Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Κραυγή αγωνίας και η απόγνωση των ηλικιωμένων...

Από την εκπομπή της ΝΕΤ "ΠΡΩΙΝΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ"

"Να πιάσουνε ν'ακυρώσουνε το χαράτσι απ'τους φτωχούς.
Να δώσουνε τα λεφτά που ανήκουνε στους φτωχούς από τη σύνταξη γιατί τη δουλέψανε, δεν τη κλέψανε. Εμείς δε χρωστούμε πουθενάααα. ..Αυτοί που χρωστούνε να τα δώσουνε. Δεν έχω να φάω σήμερα. Ποιός με ρωτά; Πήγα να πάρω τη σύνταξη σήμερα που την έχω δουλεμένη. 32 χρόνια δούλεψα. Βαρέα ανθυγιεινά και μου λένε δε στα βάλανε. Τρώνε, πίνουνε, καλοπερνούνε, τα παιδιά τους, τα εγγόνια τους αυτοί, κι εμάς, μας έχουνε, στην πείνα.
Λοιπόν, πείνασα σα νάμουνα 14 χρονώ, τάζησα αυτά ... γιατί γεννήθηκα το '46 μετα τον πόλεμο. Λοιπόν. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 'ΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΑ. ΔΕ ΧΡΟΥΣΤΑΩ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΊΑΑΑ... Να τα δώσουνε αυτοί που χρωστούνε. Ο Βενιζέλος, ο Παπανδρέου, ο Τσοχατζόπουλος...Ειμαι άρρωστη ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΊΡΝΩ. ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ;; ΑΚΟΥΤΕΕΕΕ..."


Κραυγή αγωνίας και η απόγνωση των ηλικιωμένων. Καθημερινό ξέσπασμα ολοένα και περισσότερων ηλικιωμένων. ΝΑΙ πλέον αρχίζουν να μη μπορούν να τραφούν και να πάρουν τα φάρμακά τους. Κάθε μέρα η Γραμμή SOS 1065 κατακλύζεται από παρόμοιες κραυγές απόγνωσης. Περήφανοι άνθρωποι "τιμημένα γηρατειά" που προσπαθούν να κρατήσουν την αξιοπρέπειά τους απέναντι στο πογκρόμ που υφίστανται από τις "αγορές" των ΤΟΜΣΕΝ-ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ-ΔΝΤ-ΕΚΤ και πολλών άλλων άπιαστων και ακατανόητων σκιών που τους κατατρέχουν σαν φαντάσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου